Plan diety i jadłospis, który być może pomoże Ci schudnąć?

Jako dietetyk śmiało mogę powiedzieć, że istnieje wiele sposobów, aby schudnąć w bardzo krótkim czasie. Jednak większość z nich wymaga głodówki albo morderczych ćwiczeń.
No i żelaznej siły woli! Jeśli jej nie masz, to głód i ssanie w żołądku łatwo wybije Ci z głowy stosowanie diety. Polegniesz już na samym początku, zanim jeszcze na dobre zaczniesz się odchudzać.

3 proste kroki, które być może pomogą Ci schudnąć?

KROK PIERWSZY

Na jakiś czas odstaw produkty zawierające cukier i skrobię w tym węglowodany.
Te produkty, najbardziej stymulują wydzielanie insuliny, która odpowiada za magazynowanie tłuszczu. Kiedy poziom insuliny spadnie, organizm zaczynie spalanie od zapasów, czyli w pierwszej kolejności zacznie spalać tłuszcz.
Obniżenie poziomu insuliny daje też inne korzyści, sprawia , że nerki pozbywają się nadmiaru sodu, który zatrzymuje wodę w organizmie. Efekt jest taki, że pozbędziesz się nadmiaru zbędnej wody, nie będziesz taka spuchnięta i „nabrzmiała”.
To nie przypadek, że wiele osób już w ciągu pierwszych kilku dni, chudnie nawet 7 kg i traci nie tylko wodę ale i tłuszcz.

Oto wykres badania porównującego dietę z małą ilością węglowodanów, z dietą z małą ilością tłuszczu ( tak bardzo rekomendowaną przez środowiska medyczne)
Badanie było prowadzone na grupie kobiet z nadwagą. Kobiety, które stosowały dietę nisko-węglowodanową jadły do syta, podczas, gdy kobiety na diecie nisko-tłuszczowej ograniczały jedzenie i były ciągle głodne.

Wniosek nasuwa się tylko jeden: obciąć węglowodany, obniżyć poziom insuliny, a Twoje ciało przestawi się w tryb spalania tłuszczu.
Efektem „ubocznym” jest obniżenie cholesterolu całkowitego, cholesterolu LDL, trójglicerydów i spadek poziomu cukru we krwi.

KROK 2

JEDZ DOBRE BIAŁKO, WARZYWA I TŁUSZCZE (DOBRZE CZYTASZ, TŁUSZCZE!)

Każdy z Twoich posiłków, począwszy od śniadania na kolacji kończąc, powinien się składać z dobrej jakości białka, tłuszczu i warzyw o małej zawartości węglowodanów. Tak ułożony jadłospis, sprawi, że Twoje ciało zacznie szybciutko spalać tłuszcz.

Jakie białko?

Mięso-kurczak, indyk, wołowina, królik, cielęcina, dziczyzna
Ryby i owoce morza: dorsz, łosoś, pstrąg ( każda ryba-bez panierki) krewetki
Jaja-najlepiej te wiejskie lub z wolnego wybiegu
Biało doskonale obniża apetyt i daje uczucie sytości. Ponadto świetnie przyspiesza metabolizm.

Dozwolone węglowodany:
-wszystkie rodzaje zielonych sałat
-wszystkie naturalne zioła
-brokuły, kalafior, brukselka, kapusta, jarmuż
Kanapka z sałaty -ogórki( surowe, kiszone, małosolne)
-seler naciowy
-pomidory
-fasolka szparagowa
-rzodkiewka
-cukinia
-papryka

Te węglowodany można jeść „do oporu”, nie bój się, że zjesz za dużo. Możesz naładować cały talerz tych pyszności.
Ta dieta oparta na mięsie, warzywach i zdrowych tłuszczach, dostarcza odpowiednie ilości naturalnego, łatwo przyswajalnego błonnika , witamin i minerałów.
Źródło zdrowych tłuszczy:
-olej kokosowy
-oliwa z oliwek
-olej rzepakowy (nierafinowany)
-masło

Jedz 3-4 posiłki dziennie. Jeśli będziesz odczuwać głód, możesz zjeść jeszcze
jeden posiłek. Ostatni, powinien być zjedzony na 2 godziny przed snem.

KROK 3

PIJ CO NAJMNIEJ 1 LITR NA 30 KG MASY CIAŁA. WAŻYSZ 90 KG, PIJ 3 LITRY!
CO MOŻNA PIĆ:

Kawę-jest zdrowa i bogata w przeciwutleniacze. Jest super skutecznym „spalaczem tłuszczu”. Jest nawet skuteczniejsza od najlepszych tabletek i suplementów spalających tłuszczu. Może przyspieszyć spalanie nawet o kilkadziesiąt %. Kawa ma też bardzo dużo składników odżywczych, korzystnych dla zdrowia związków fenolowych, kwas chlorogenowy i inne zdrowe związki, które działają odchudzająco, odmładzająco i relaksująco.Najlepsza jest ta naturalna, wypita bez mleka. Osoby, które słodzą mogą wypić ją z miodem. Rozpuszczalna jest niedozwolona.
Herbatę-dozwolona jest każda herbata, także ziołowa.
Wodę-można pić wodę przez cały dzień. Podobnie jak kawa, doskonale przyspiesza metabolizm i działa oczyszczająco. Najlepsza jest ta źródlana jednak można pić także mineralną i czasem gazowaną.Unikaj napojów gazowanych z cukrem i sztucznymi słodzikami. Unikaj soków owocowych, owocowych wód mineralnych, mleka i alkoholu.